بازخورد درباره این کالا

تافی زنجبیل جینجر ginger | بسته 250 گرم

Ginger toffee Pack of 250 grams
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • برند محصول: جینجر (ginger)
  • کشور سازنده: چین
  • طعم محصول: زنجبیل
  • وزن محصول: 250 گرم
  • شرایط نگهداری: در جای خشک و خنک نگهداری شود
+ اطلاعات بیشتر

تافی زنجبیل جینجر، دارای یکی از طعم‌های خاص و متفاوت تافی در جهان است. زنجبیل گیاهی پر از خاصیت می‌باشد که همواره خواص فراوان آن برروی سلامتی، مورد تاکید توسط بزرگان حوزه سلامت می‌باشد.

نمایش بیشتر- بستن
آماده ارسال تحویل تا 5 روز کاری
date send
ضمانت اصالت و اعتبار تاریخ مصرف محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه هایپر لینک
165,000 تومان
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

تافی زنجبیل جینجر ginger | بسته 250 گرم

تافی زنجبیل جینجر ginger | بسته 250 گرم

تافی زنجبیل جینجر، دارای یکی از طعم‌های خاص و متفاوت تافی در جهان است. زنجبیل گیاهی پر از خاصیت می‌باشد که همواره خواص فراوان آن برروی سلامتی، مورد تاکید توسط بزرگان حوزه سلامت می‌باشد. شرکت جینجر با ترکیب این ماده فوق‌العاده مفید در درون شکلات، توانسته است تا محصولی پر از خاصیت را در قالب تنقلات تولید و به بازار روانه سازد تا از این به بعد از مصرف بیش از اندازه شکلات توسط فرزندتان نگران نباشید.

ویژگی و خواص تافی زنجبیل جینجر

همان گونه که از نام آن نیز مشخص است، ماده اصلی تشکیل دهنده تافی زنجبیل جینجر، زنجبیل می‌باشد، که یکی از مواد فوق‌العاده مفید برای سیستم گوارش به شمار می‌رود؛ به گونه‌ای که منجر به تحریک آنزیم‌های موثر در تولید صفرا شده و به هضم و جذب چربی‌ها کمک شایانی می‌نماید. از طرفی مصرف منظم آن منجر به کاهش ریسک سرطان روده و بهبود یبوست می‌شود؛ بنابراین مصرف این محصول  قادر است تا هضم غذا و عملکرد سیستم گوارشی را بهبود بخشد.

علاوه بر خاصیت گوارشی این محصول، زنجبیل به کار رفته در این نوع تافی، منجر به بهبود حالت تهوع در خانم‌های باردار خواهد شد وبه همین منظور، یکی از شکلات‌های مورد علاقه و پر مصرف بانوان در سراسر جهان به شمار می‌رود. کاهش التهاب موجود در سیستم‌های مختلف بدن، از جمله سیستم اسکلتی نیز، از دیگر خواص این شکلات محبوب و پر خاصیت به شمار می‌رود و به دلیل شیرینی متعادل آن، قابل استفاده توسط افراد مسن نیز می‌باشد.

جالب است بدانید که به دلیل زنجبیل به کار رفته در این تافی، مصرف آن نه تنها باعث افزایش وزن نمی‌شود، بلکه به دلیل افزایش سوخت و ساز بدن، منجر به کاهش وزن نیز خواهد شد؛ به گونه‌ای که مصرف آن قبل از غذا، سوخت و ساز را بالا برده و منجر به هضم بهتر غذا خواهد شد؛ پس انتخابی مناسب برای افراد ورزشکار نیز به شمار می‌رود.

از دیگر خواص این تافی، نه تنها برای افراد دیابتی مضر نیست بلکه مصرف متعادل آن در طی بازه زمانی تاثیر مثبتی در کاهش قند خون خواهد داشت و این افراد قادر هستند تا از طعم عالی این محصول در میان وعده‌های خود استفاده نمایند.

شما می‌توانید این محصول را از سایت هایپرلینک بصورت اینترنتی سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

توضیحات تکمیلی

تافی زنجبیل جینجر ginger | بسته 250 گرم
مشخصات دیگر
برند محصول

جینجر (ginger)

کشور سازنده

چین

طعم محصول

زنجبیل

وزن

250 گرم

امتیاز کاربران به:

تافی زنجبیل جینجر ginger | بسته 250 گرم(0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش