بازخورد درباره این کالا

چای هندوانه بارمال Bharmal watermelon پاکت 500 گرمی

Bharmal watermelon tea, 500 gram envelope
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • برند محصول: بارمال
  • کشور سازنده: سریلانکا
  • نوع محصول: چای هندوانه
  • وزن محصول: 500 گرم

چای هندوانه بارمال به دلیل ترکیب منحصر به فرد خود از چای با طعم تازه و طبیعی هندوانه، تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت از نوشیدنی‌های معمولی را ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر- بستن
آماده ارسال تحویل تا 5 روز کاری
date send
ضمانت اصالت و اعتبار تاریخ مصرف محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه هایپر لینک
322,000 تومان
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

چای هندوانه بارمال Bharmal watermelon پاکت 500 گرمی

چای هندوانه بارمال Bharmal watermelon پاکت 500 گرمی

چای هندوانه بارمال، یکی از طعم‌های جدید و لذیذ چای از برند پرفروش بارمال است و گزینه‌ای جذاب و متفاوت برای علاقمندان به چای است که به تازگی وارد بازار شده است. بسته‌بندی 500 گرمی این چای در پاکت زرد رنگ به دلیل طراحی شیک و مدرن، به راحتی در قفسه‌های فروشگاه‌ها جلب توجه می‌کند. چای هندوانه بارمال به دلیل ترکیب منحصر به فرد خود از چای با طعم تازه و طبیعی هندوانه، تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت از نوشیدنی‌های معمولی را ارائه می‌دهد.

توضیحات چای هندوانه بارمال

این چای به‌طور خاص برای افرادی طراحی شده است که به دنبال یک طعم خنک و خوشایند در کنار نوشیدنی‌های خود هستند. ترکیب چای سیاه یا سبز با اسانس و عصاره طبیعی هندوانه، به این نوشیدنی طعمی شیرین و آبدار می‌بخشد که شبیه به طعم تازه هندوانه است.

فرآیند تولید این محصول به‌گونه‌ای است که عطر و طعم هندوانه به خوبی در چای حفظ می‌شود، بدون اینکه ویژگی‌های اصلی چای تحت تأثیر قرار گیرد. این ویژگی باعث می‌شود که چای بارمال گزینه‌ای عالی برای استفاده در فصول گرم باشد و می‌تواند به‌عنوان یک نوشیدنی خنک و تازه در کنار غذاهای مختلف یا به‌عنوان میان‌وعده‌ای دلپذیر مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول همچنین می‌تواند به صورت گرم یا سرد سرو شود. برای تهیه نسخه سرد، می‌توان چای را دم کرد و سپس آن را در یخچال قرار داد تا خنک شود. این نوشیدنی می‌تواند با یخ و چند برش هندوانه تازه تزئین شود تا طعمی جذاب‌تر و تابستانی‌تر به آن ببخشد و با طعم تازه و منحصر به فرد خود، یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ای جدید و دلچسب در دنیای چای هستند.

شما می‌توانید این محصول را از سایت هایپرلینک بصورت اینترنتی سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

توضیحات تکمیلی

چای هندوانه بارمال Bharmal watermelon پاکت 500 گرمی
مشخصات دیگر
کشور سازنده

سریلانکا

برند محصول

بارمال

وزن

500 گرم

امتیاز کاربران به:

چای هندوانه بارمال Bharmal watermelon پاکت 500 گرمی(0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش