بازخورد درباره این کالا

غذای کمکی کودک با طعم برنج و گندم سرلاک🌾معرفی بهترین مزایا

Children's auxiliary food with the taste of rice and serlak wheat 🌾 introduction
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • ساخت کشور : سوییس
  • طعم : برنج و گندم
  • میزان قند : 67گرم
  • میزان پروتئین : 13گرم
  • مواد تشکیل دهنده : غلات 68 درصد (آرد برنج هیدرولیز شده، آرد برنج)، شیر خشک بدون چربی 22 درصد، روغن های گیاهی (آفتابگردان، کلزا)، مواد معدنی (کربنات کلسیم، فومارات آهن، سولفات روی، یدید پتاسیم)، ویتامین ها (C، نیاسین، E، (B1)، اسید پانتوتنیک، A، B6، K، اسید فولیک، بیوتین، D)، طعم دهنده (وانیلین)، آنتی اکسیدان ها (عصاره غنی از توکوفرول، آسکوربیل پالمیتات)، کشت (Bifidobacterium lactis). بدون گلوتن
+ اطلاعات بیشتر
آماده ارسال تحویل تا 5 روز کاری
date send
ضمانت اصالت و اعتبار تاریخ مصرف محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه هایپر لینک
396,000 تومان
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

غذای کمکی کودک با طعم برنج و گندم سرلاک🌾معرفی بهترین مزایا

غذای کمکی کودک با طعم برنج و گندم سرلاک، یکی از اولین غذاهایی به شمار می رود که کودک پس از کسب توانایی خوردن مواد غذایی جامد، از آن استفاده می نماید. سرلاک با طعم ها و مزه های مختلف در بازار موجود می باشد که از انواعی از مواد نظیر موز، برنج، انواعی از میوه ها، سبزیجات و … تشکیل شده است و همین منجر می شود تا این غذای کمکی به عنوان بهترین مکمل برای کودکان و شیرخواران به شمار رود. به منظور تهیه این مکمل کافی است تا مادر یک الی دو قاشق از غذای کمکی کودک با طعم برنج و گندم سرلاک را به همراه مقداری شیرمادر یا آب مخلوط کرده و به عنوان یک وعده غذایی به کودک بدهد. در ادامه به بررسی کامل این محصول خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

توضیحات غذای کمکی کودک با طعم برنج و گندم سرلاک

برنج یکی از موادی است  که به صورت رایج در رژیم غذایی ما ایرانی ها موجود می باشد. این ماده باید کم کم به رژیم غذایی کودک نیز وارد شود و علاوه بر هضم بسیار آسان و راحتی که دارد، شامل یک سری مزایای دیگر نیز می باشد. برنج یکی از بهترین مواد برای وزن گیری کودک به شمار می رود و پزشکان غالبا سرلاک با طعم برنج را برای کودکانی که مشکل عدم وزن گیری دارند، توصیه می نمایند.

غذای کمکی کودک با طعم برنج و گندم سرلاک، علاوه بر برنج حاوی گندم که یکی ازپر طرفدار ترین انوع سرلاک به شمار می رود نیز می باشد. بسیاری از پزشکان توافق کرده اند که بهترین نوع سرلاک برای شروع تغذیه، سرلاک گندم می باشد؛ اما برخی با این موضوع موافق نیستند و دلیل آنها، امکان حساسیت کودک به پروتئین گلوتن موجود در سرلاک می باشد. محصول ما، یعنی غذای کمکی کودک با طعم برنج و گندم سرلاک، این مشکل را برطرف نموده و از پروتئین هایی غیر از گلوتن در داخل خود استفاده نموده است و بدین صورت جای هیچ گونه نگرانی باقی نخواهد ماند.

نکته که حائز اهمیت است این است که استفاده از این محصول به دفعات زیاد در طی روز توصیه نمی شود و علت آن، استفاده از برنج در درون ترکیباتش است؛ زیرا استفاده زیاد از برنج توسط نوزاد می تواند منجر به تجمع آرسنیک در بدن نوزاد شده و مشکلاتی را برای وی به ارمغان آورد.

غذای کمکی کودک با طعم برنج و گندم سرلاک، بهترین تغذیه پس از اتمام دوره شیرخوارگی نیز به شمار می رود. بافت عالی و طعم بی نظیر آن منجر به افزایش اشتها کودک شده و در نهایت فرایند وزن گیری وی را بسیار راحت تر می سازد؛ به علاوه اینکه، این محصول حاوی انواعی از مکمل های مورد نیاز کودک از جمله آهن، کلسیم، ویتامین دی و … می باشد و بدین صورت، مصرف آن از کمبود احتمالی این ویتامین ها جلوگیری می نماید.

پس، دریافتیم که غذای کمکی کودک با طعم برنج و گندم سرلاک یکی از بهترین مواد غذایی برای شروع نغذیه نوزاد به شمار می رود و به دلیل استفاده از برنج، فرایند وزن گیری را بسیار آسان می سازد؛ همچنین فاقد گلوتن بدون این محصول منجر شده است تا نگرانی دررابطه با حساسیت به این پروتئین کاهش یابد و والدین قادر باشند تا با خیالی راحت این غذای لذیذ را برای کودکاش تهیه نماید. امیدواریم از این محصول لذت ببرید.

 

 

توضیحات تکمیلی

غذای کمکی کودک با طعم برنج و گندم سرلاک🌾معرفی بهترین مزایا
مشخصات دیگر
ساخت کشور

سوییس

طعم

برنج و گندم

میزان قند

67گرم

میزان پروتئین

13گرم

مواد تشکیل دهنده

غلات 68 درصد (آرد برنج هیدرولیز شده، آرد برنج)، شیر خشک بدون چربی 22 درصد، روغن های گیاهی (آفتابگردان، کلزا)، مواد معدنی (کربنات کلسیم، فومارات آهن، سولفات روی، یدید پتاسیم)، ویتامین ها (C، نیاسین، E، (B1)، اسید پانتوتنیک، A، B6، K، اسید فولیک، بیوتین، D)، طعم دهنده (وانیلین)، آنتی اکسیدان ها (عصاره غنی از توکوفرول، آسکوربیل پالمیتات)، کشت (Bifidobacterium lactis). بدون گلوتن

وزن

400 گرم

امتیاز کاربران به:

غذای کمکی کودک با طعم برنج و گندم سرلاک🌾معرفی بهترین مزایا(0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش