بازخورد درباره این کالا

سرلاک نستله با طعم گندم و عسل 🌿🍯| 400گرمی

Nestlé Serlac with wheat and honey flavor 🌿🍯| 400 grams
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • ساخت کشور : سوییس
  • طعم : گندم و عسل
  • میزان کالری : 419کیلوکالری
  • میزان پروتئین : 14گرم
  • مواد تشکیل دهنده : آرد گندم، شیر بدون چربی، ساکارز، عسل، روغن پالم اولئین، روغن کلزا کم اروسیک، روغن نارگیل، روغن آفتابگردان، سدیم فسفات، کربنات کلسیم، ویتامین ها، فومارات آهن، کشت بیفیدوس، سولفات روی، یدید پتاسیم
+ اطلاعات بیشتر
آماده ارسال تحویل تا 5 روز کاری
date send
ضمانت اصالت و اعتبار تاریخ مصرف محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه هایپر لینک
380,000 تومان
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

سرلاک نستله با طعم گندم و عسل 🌿🍯| 400گرمی

سرلاک نستله با طعم گندم و عسل، یکی دیگراز محصولات عالی برند نستله در زمینه تولید مکمل های غذایی برای کودکان به شمار می رود. سرلاک، به دلیل دارا بودن مواد غذایی مناسب و متعادل در کنار غنی بودن از انواع ویتامین ها، توانسته است تا امروزه به یکی از اصلی ترین مواد غذایی مورد استفاده توسط کودکان مبدل شود و مادران فراوانی به دلیل مزایای فراوان این ماده، به استفاده از آن تمایل دارند. در ادامه به بررسی یکی از انواع خوشمزه و پرطرفدار این برند ، یعنی سرلاک نستله با طعم گندم و عسل، خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

توضیحات سرلاک نستله با طعم گندم و عسل

سرلاک نستله با به کار بردن گندم در درون این محصول خود، توانسته است تا فروشی عالی را برای خود به ارمغان آورد. سرلاک گندم یکی از پرطرفدارترین طعم های این ماده غذایی به شمار می رود؛ اما برخی از پزشکان در استفاده زودهنگام از آن تردید دارند و دلیل آن، وجود پروتئین گلوتن در گندم می باشد؛ زیرا در صورت وجود حساسیت به این پروتئین، با مصرف این نوع از سرلاک علائمی از حساسیت در کودک نمایان خواهد شد.

عسل، یکی دیگر از موادی است که علاوه بر ایجاد طعمی به نسبت شیرین و علاقه مند شدن کودک به مصرف آن، منجر به وزن گیری کودک نیز خواهد شد. نکته حائز اهمیت در رابطه با عسل این است که مصرف آن برای سن زیر یک سال ممنوع است و علت آن وجود بوتولیسم غیر پاستوریزه در درون آن می باشد؛ اما لازم به ذکر است که این ماده در جریان تهیه و بسته بندی سرلاک نستله با طعم گندم و عسل از بین رفته و دیگر مشکل ساز نخواهد بود؛ به همین دلیل شما می توانید با خیالی راحت از این محصول برای کودکان زیر یکسال نیز استفاده نمایید.

شاید بتوان ادعا کرد که اصلی ترین علت شهرت برند نستله در زمینه تولید سلیاک، استفاده از انواعی از ترکیبات برای تولید محصولات خود می باشد. انتی اکسیدان ها، فیبر، روغن های گیاهی و… چشمه ای کوچک از مواد متنوعی هستند  که این برند مشهور در زمینه تولیدات خود به کار می برد و همین منجر شده است تا به یک وعده عذایی کامل برای کودک دلبندتان مبدل شود. ویتامین هایی نظیر دی و مواد معدنی نظیر اهن، روی و … از دیگر مواد مغذی مورد استفاده در این محصول به شمار می روند و کودک شما را از مصرف هر نوع مکمل دیگر بی نیاز خواهند ساخت.

پس، دریافتیم که سرلاک نستله با طعم گندم و عسل، یکی از بهترین مکل های تولید شده توسط شرکت نستله می باشد و به دلیل استفاده از گندم در درون خود، منبعی غنی از فیبر به شمار می رود؛ به علاوه اینکه این محصول با به کار گیری عسل در درون خود، کودک را با کربوهیدرات طبیعی آشنا کرده و طعمی لذیذ به غذا می دهد؛ به علاوه اینکه نباید از خواص آنتی اکسیدانی عسل نیز غافل شد. در نهایت با مصرف این محصول، کودک شما از مصرف هرگونه مکمل  بی نیاز شده وصاحب رژیم غذایی سرشار از تمامی مواد مورد نیاز خود، خواهد شد.

 

توضیحات تکمیلی

سرلاک نستله با طعم گندم و عسل 🌿🍯| 400گرمی
مشخصات دیگر
ساخت کشور

سوییس

طعم

گندم و عسل

میزان کالری

419کیلوکالری

میزان پروتئین

14گرم

مواد تشکیل دهنده

آرد گندم، شیر بدون چربی، ساکارز، عسل، روغن پالم اولئین، روغن کلزا کم اروسیک، روغن نارگیل، روغن آفتابگردان، سدیم فسفات، کربنات کلسیم، ویتامین ها، فومارات آهن، کشت بیفیدوس، سولفات روی، یدید پتاسیم

وزن

400 گرم

امتیاز کاربران به:

سرلاک نستله با طعم گندم و عسل 🌿🍯| 400گرمی(0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش