بازخورد درباره این کالا

شیر خشک آپتامیل شماره 3✅ Aptamil | وزن 800 گرم

Aptamil milk powder No. 3 ✅ Aptamil | Weight 800 grams
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • ساخت کشور : سوییس
  • شماره : 3
  • میزان کربوهیدرات : 8.9گرم
  • میزان پروتئین : 1.4گرم
  • میزان چربی : 2.9گرم
  • میزان کالری : 68کیلوکالری
+ اطلاعات بیشتر
آماده ارسال تحویل تا 5 روز کاری
date send
ضمانت اصالت و اعتبار تاریخ مصرف محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه هایپر لینک
1,252,000 تومان
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

شیر خشک آپتامیل شماره 3✅ Aptamil | وزن 800 گرم

شیر خشک آپتامیل شماره 3، از دیگر تولیدات شرکت آپوتل برای کودکان بالای یکسال می باشد. شیرخشک محصولی است که باید متناسب با سن کودک و براساس نیاز تغذیه‌ای وی تولید شود. براین اساس انواع شیرهای خشک در 3 شماره 1و2و3 تولید می شوند. شیرخشک شماره 1 برای شیرخواران زیر 6ماه، شیرخشک شماره 2 برای شیرخواران 6 ماه تا 12 ماه و شماره 3 مختص کودکان در رنج سنی بالای 1 سال می باشد. در این مقاله به برسی یک از محصولات شرکت انگلیسی آپتامیل ، یعنی شیر خشک آپتامیل شماره 3 خواهیم پرداخت. با ما همراه بمانید.

توضیحات شیر خشک آپتامیل شماره 3

این شیرخشک، متناسب با نیاز تفذیه ای کودکان بالای 1 سال شامل انواع کربوهیدرات و پروتئین مورد نیاز بدن آنها می باشد تا تمامی سیستم های بدن قادر باشند اعمال خود را به درستی انجام دهند. نکته قابل توجه در رابطه با این شیرخشک استفاده از اسیدهای چرب با زنجیره بلند می باشد که منجر به رشد بهتر سلول های مغزی خواهند شد. همچنین استفاده از کازئین و آب پنیر نیز به نسبت یکسان در درون ترکیبات این شیر خشک به کار گرفته شده است.

آهن موجود در این شیرخشک، قادر است تا بخش عظیمی از آهن مورد نیاز کودکان بالای یکسال را که در سن رشد می باشند، تامین نماید و خطر کم خونی احتمالی در آینده را برای آنان کاهش دهد. ید، کلسیم، ویتامین دی و ویتامین آ مورد استفاده در شیر خشک آپتامیل شماره 3 نیز کودک را از مصرف هر نوع مکمل غذایی دیگر بی نیاز خواهد ساخت.

تهیه این نوع شیر خشک نیز بسیار ساده وآسان است؛ به گونه ای که کافی است مقداری آب را جوشانده و در درون بطری شیر کودک بریزید؛ سپس مقدار پودر تعین شده توسط پزشک را به آب اضافه کرده و مدتی شیر را تکان دهید تا هم به خوبی مخلوط شوند و هم دمای شیر به تعادل برسد.

از دیگر مزایای این شیر خشک همانند شماره های 1 و 2 آن، عدم استفاده از پروتئین گلوتن در ترکیباتش می باشد؛ بدین صورت کودکانی که به این پروتئین حساسیت دارند نیز توانایی استفاده از این محصول را خواهند داشت و مادران، دیگر نیاز نیست تا درمورد حساسیت بدان نگرانی داشته باشند.

در نهایت حواستان باشد که هیچ گاه نباید مقدار شیر خشک را به صورت خودسرانه تعین نمود وبه مصرف کودک رسانید؛ به منظور تعین مقدار مناسب شیرخشک، کافی است با پزشک متخصص اطفال مشورت نموده و با کمک ایشان، مقدار پودر مورد نیاز کودک خود را بیابید.

در این مقاله در رابطه با شیر خشک آپتامیل شماره 3 هر آنچه را که نیاز بود بررسی کردیم. این محصول تمامی مواد مورد نیاز بدن کودک از جمله آهن، کلسیم، روی، انواع پروتئین و کربوهیدارات را پوشش می دهد. اسید چرب به کار رفته در آن نیز، در رشد و تکامل سیستم عصبی کودک تاثیر بسزایی خواهد داشت. همچنین دریافتیم که مقدار شیرخشک مورد نیاز کودک نیز باید توسط پزشک متخصص اطفال تعیین شود و از دادن خودسرانه شیر خشک به کودک خودداری کنید. در نهایت، هیچ گاه هیچ مکملی جایگزین شیر مادر نخواهد شد و بهترین تغذیه برای کودک همواره و در هر حالت شیر مادر می باشد. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

توضیحات تکمیلی

شیر خشک آپتامیل شماره 3✅ Aptamil | وزن 800 گرم
مشخصات دیگر
ساخت کشور

سوییس

شماره

3

میزان کربوهیدرات

8.9گرم

میزان پروتئین

1.4گرم

میزان چربی

2.9گرم

میزان کالری

68کیلوکالری

مواد تشکیل دهنده

لاکتوز ، شیر بدون چربی، روغن های گیاهی (روغن آفتابگردان، روغن سویا کاملاً تصفیه شده، روغن نارگیل، روغن کلزا) در نسبت های مختلف، محصولات آب پنیر (آب پنیر غیر معدنی، آب پنیر) کنسانتره) (از شیر)، فسفات کلسیم، کربنات کلسیم، روغن ماهی، سیترات پتاسیم، سیترات سدیم، کلرید پتاسیم، ویتامین C، کلرید کولین، امولسیفایر (لسیتین سویا)، اینوزیتول، کلرید منیزیم، آنتی اکسیدان (آنتی اکسیدان (ویتامین) ویتامین E، نیکوتین آمید، ریبوفلاوین، ویتامین B6، تیامین، یدید پتاسیم، اسید فولیک، ویتامین K1، بیوتین، ویتامین B12]، مالتودکسترین، گالاکتو-الیگوساکارید (GOS) (از شیر)، فروکتو-الیگوساکارید (FOS)، هیدروژن منیزیم فسفات، سولفات آهن، سولفات روی، طعم دهنده شیر، ویتامین A، ویتامین D3.

وزن

800 گرم

امتیاز کاربران به:

شیر خشک آپتامیل شماره 3✅ Aptamil | وزن 800 گرم(0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش