بازخورد درباره این کالا

نودل اندومی سبزیجات+ وزن 70 گرم +پک 5 تایی

Endomi noodles with vegetables + weight 70 grams + pack of 5
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • ساخت کشور : اندونزی
  • میزان قند : 3.8 گرم
  • طعم : سبزیجات
  • مواد تشکیل دهنده : آرد گندم ● روغن نباتی خوراکی (نخل) ● نمک ● کربنات پتاسیم ● سدیم ● پلی فسفات ● صمغ طبیعی ● کربنات سدیم ● ریبوفلاوین. پودر چاشنی: نمک ● پودر طعم مصنوعی ● تقویت کننده طعم (E-621) ● پودر فلفل ● پودر پیاز ● عصاره مخمر ● شکر
  • تعداد در بسته : 5 عدد
+ اطلاعات بیشتر
آماده ارسال تحویل تا 5 روز کاری
date send
ضمانت اصالت و اعتبار تاریخ مصرف محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه هایپر لینک
166,000 تومان
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

نودل اندومی سبزیجات+ وزن 70 گرم +پک 5 تایی

نودل اندومی سبزیجات یکی از انواع نودل از برند محبوب اندومی به شمار می رود که در طعمی فوق العاده برای دوست داران طعم سبزیجات تولید و روانه بازار شده است. برند خوش آوازه  کشوراندونزی، در سال 1968 کار خود را در این کشور آغاز کرد و پس از چندی، به دلیل تولیدات باکیفیت و متنوع خود، محبوبیتی فراگیر را  در این کشور از آن خود نمود که در نهایت منجر به گسترش این برند به سایر کشورها شد؛ به گونه ای که این برند در حال حاضر یکی از باکیفیت ترین تولید کنندگان نودل های فوری در سطح بین المللی به شمار مبدل شده است. در ادامه به بررسی یکی از طعم های محبوب این برند، یعنی نودل اندومی سبزیجات، خواهیم پرداخت . تا انتها با ما همراه بمانید.

توضیحات نودل اندومی سبزیجات

طعم سبزیحات یکی از طعم هایی است که اگر در کنار سایر مواد، نظیر گوشت و مرغ طبخ شود، می تواند حکم یک وعده غذایی کامل با ارزش غذایی بالا را داشته باشد. از بهترین ویژگی های نودل، می توان به این مورد اشاره کرد که توانایی پخت آن به صورت تکی و یا در کنار سایر مواد غذایی به منظور افزودن به ارزش غذایی آن، وجود خواهد داشت.

نودل اندومی سبزیجات، به دلیل کیفیت رشته ها و طبخ آسان و سریع آن در عرض چند دقیقه، بهترین انتخاب برای افرادی است که زمان کافی برای پخت وعده غذایی خود ندارند؛ در این شرایط،  کافی است تا رشته های نودل را در به مدت 3 دقیقه در درون اب جوش قرار داده و پس از آن آبکشی نمایید. در نهایت ادویه مخصوص نودل، یعنی ادویه سبزیجات را به رشته ها بیفزاید.

نودل اندومی سبزیجات، به دلیل استفاده از فیبر در درون خود، انتخاب محبوب افراد حساس و افرادی که تمایل به سالم‌خواری دارند، می باشد؛ در نهایت، این نوع از نودل ،از فیبر به نسبت بیشتری نسبت به سایر طعم های نودل اندمی برخوردار می باشد.

نودل های اندمی به دلیل بافت سبک رشته های خود، قابلیت هضم به نسبت خوبی را دارا می باشند و بدین صورت، برای افرادی که دارای ناراحتی گوارشی یا مشکلاتی در هضم می باشند نیز  انتخابی مناسب به شمار خواهند رفت.

در کنار طبخ آسان و طعم بی نظیر نودل اندومی سبزیجات، باید دانست که مصرف فراوان و بیش از اندازه این خوراکی به هیچ عنوان توصیه نمی شود؛ زیرا منجر به  بالا بردن کالری و فشار خون  شما در طولانی مدت خواهد شد؛ بنابراین اعتدال را رعایت نمایید.

نودل اندومی سبزیجات یکی از غذاهای اصلی کشورهایی نظیر کره، ژاپن، ویتنام و … به شمار می رود و  ساکنان این کشور ها تمایل و علاقه فراوانی به طبع این نوع از نودل دارند و غالبا به شیوه ها و با دستورات مختلفی به طبخ آن می پردازند.

پس، دریافتیم که نودل اندومی سبزیجات به دلیل استفاده از فیبر و مواد غذایی سالم در درون خود، به یکی از انواع محبوب ورزشکاران و افراد سالم خوار مبدل شده است . آسانی پخت و امکان طبخ در کوتاه ترین زمان ممکن نیز، از دیگر علل شهرت این برند تولید کننده نودل در سراسر جهان به شمار می رود. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

توضیحات تکمیلی

نودل اندومی سبزیجات+ وزن 70 گرم +پک 5 تایی
مشخصات دیگر
ساخت کشور

اندونزی

میزان قند

3.8 گرم

طعم

سبزیجات

مواد تشکیل دهنده

آرد گندم ● روغن نباتی خوراکی (نخل) ● نمک ● کربنات پتاسیم ● سدیم ● پلی فسفات ● صمغ طبیعی ● کربنات سدیم ● ریبوفلاوین. پودر چاشنی: نمک ● پودر طعم مصنوعی ● تقویت کننده طعم (E-621) ● پودر فلفل ● پودر پیاز ● عصاره مخمر ● شکر

تعداد در بسته

5 عدد

امتیاز کاربران به:

نودل اندومی سبزیجات+ وزن 70 گرم +پک 5 تایی(0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش