بازخورد درباره این کالا

نودل اندومی مرغ کاری +وزن 70 گرم+ بسته 5 تایی

Endomi noodles with curry chicken + weight 70 grams + pack of 5
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • ساخت کشور : اندونزی
  • طعم : مرغ کاری
  • میزان قند : 1 گرم
  • تعداد در بسته : 5 عدد
  • مواد تشکیل دهنده : رشته فرنگی: آرد گندم روغن پالم تصفیه شده نشاسته تاپیوکا• نمک• تنظیم کننده اسیدیته• قوام دهنده رنگ . پودر چاشنی: نمک● تقویت کننده طعم ● شکر، پودر سیر، طعم دهنده مصنوعی مرغ عصاره مخمر، گشنیز، فلفل. روغن چاشنی: روغن پالم تصفیه شده پیاز ● سیر ● پودر فلفل قرمز
+ اطلاعات بیشتر
آماده ارسال تحویل تا 5 روز کاری
date send
ضمانت اصالت و اعتبار تاریخ مصرف محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه هایپر لینک
166,000 تومان
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

نودل اندومی مرغ کاری +وزن 70 گرم+ بسته 5 تایی

نودل اندومی مرغ کاری یکی دیگر از تولیدات برند محبوب اندومی در زمینه تولید نودل به مار می رود. این شرکت که سابقه ای درخشان در زمینه تولید نودل های فوری دارد، این بار دست به تولید طعمی خاص، یعنی مرغ کاری، زده است. نودل یکی از خوراکی های محبوب مردم کره و چین به شمار می رود و در این کشورها به عنوان غذای اصلی نیز سرو می شود. این خوراکی خوش پخت و فوری، مخصوص روزهایی است که وقت کافی برای پخت غذا ندارید و دلتان یک خوراکی غنی از سدیم می خواهد! در ادامه به بررسی کامل این محصول از برند اندومی خواهیم پرداخت. با ما همراه بمانید.

توضیحات نودل اندومی مرغ کاری

مرغ کاری یکی از طعم های بی نظیر نودل اندومی به شمار می رود  که با به کاربردن چاشنی با طعم خاص، توانسته است تا حس رضایت مصرف کنندگان را کسب نماید.

نودل اندومی مرغ کاری به دلیل پخت در کم ترین زمان ممکن، انتخاب ارجح افرادی است که در طول روز زمان کافی برای طبخ وعده غذایی خود ندارند. برای پخت این خوراکی لذیذ، کافی است تنها چند سی سی آب را جوشانده و رشته های نودل را در درون ان قرار دهید و به آن ها اجازه دهید تا در حدود 3 الی 5 دقیقه بجوشند؛ سپس رشته ها را بیرون اورده و آبکشی نمایید. در نهایت نیز چاشنی مرغ کاری را برای ایجاد طعمی لذیذ به خوراکی خود اضافه نمایید.

برند اندومی به دلیلی تولیدات در حجم انبود و طعم متفاوت در کنار بسته بندی های شیک و خاص خود، به بزرگترین تولید کننده نودل در دنیا مبدل شده است و در حال حاضر به تمامی قاره های جهان صادرات دارد. محصول مرغ کاری نیز یکی از طعم های این برند به شمارمی رود که خریداران فراوانی آن را بر سایر طعم های این برند ترجیح می دهند.

قیمت مقرون به صرفه این محصول، یکی دیگر از دلایل فروش بی نظیر آن به شمار می رود. همان گونه که ذکر شد، نودل در برخی از کشور ها به عنوان وعده اصلی ، خصوصا شام، مورد استفاده قرار می گیرد و همین منجر شده است تا به یکی از ارزان ترین وعده های غذایی مبدل شود. این امر باعث می شود تا تمامی اقشار جامعه وسع مالی تهیه این محصول و لذت بردن از طعم بی‌نظیر ان را داشته باشند.

نودل اندومی مرغ کاری، از گزینه های منتخب ورزشکاران نیز به شمار می رود؛ زیرا قادر است تا در مدت زمانی کوناه، انرژی مورد نیاز شما را تامکن نماید و کالری فراوانی را به شما اهدا کند؛ این امر ،عللی الخصوص برای وعده های قبل از باشگاه، امری مفید و موثر به شمار می رود.

بنابراین، دریافتیم که نودل اندومی مرغ کاری به دلیل طعم بی نظیر و خاص چاشنی اش، آسانی و سرعت در پخت و کالری فراوانی که دارد، انتخابی محبوب در میان تمامی افراد جامعه به شمار می رود؛ همچنین، قیمت به نسبت ارزان آن منجر شده است تا افراد  با وسع مالی پایین تر نیز توانایی خرید این محصول خوشمزه را داشته باشند.

توضیحات تکمیلی

نودل اندومی مرغ کاری +وزن 70 گرم+ بسته 5 تایی
مشخصات دیگر
ساخت کشور

اندونزی

طعم

مرغ کاری

میزان قند

1 گرم

تعداد در بسته

5 عدد

مواد تشکیل دهنده

رشته فرنگی: آرد گندم روغن پالم تصفیه شده نشاسته تاپیوکا• نمک• تنظیم کننده اسیدیته• قوام دهنده رنگ . پودر چاشنی: نمک● تقویت کننده طعم ● شکر، پودر سیر، طعم دهنده مصنوعی مرغ عصاره مخمر، گشنیز، فلفل. روغن چاشنی: روغن پالم تصفیه شده پیاز ● سیر ● پودر فلفل قرمز

وزن

70 گرم

امتیاز کاربران به:

نودل اندومی مرغ کاری +وزن 70 گرم+ بسته 5 تایی(0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش