بازخورد درباره این کالا

شکلات صبحانه فندقی نوتلا + وزن 1 کیلوگرم🍫

Nutella hazelnut breakfast chocolate + 1 weight
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • ساخت کشور : ایتالیا
  • طعم : شکلات
  • میزان قند : 53گرم
  • مواد تشکیل دهنده : شکر ● روغن نباتی خوراکی ● فندق (13%) ● پودر کاکائو کم چرب (7.4%) ● پودر شیر گاو بدون چربی (6.6%) ● پودر آب پنیر ● امولسیفایر (Letchin – Ins 322). حاوی طعم اضافه شده (ماده طعم دهنده مشابه با طبیعت – وانیلین) اطلاعات آلرژن: حاوی فندق ● شیر سویا.
آماده ارسال تحویل تا 5 روز کاری
date send
ضمانت اصالت و اعتبار تاریخ مصرف محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه هایپر لینک
596,000 تومان
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

شکلات صبحانه فندقی نوتلا + وزن 1 کیلوگرم🍫

شکلات صبحانه فندقی نوتلا، یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین خوراکی های موجود در بین تمامی افراد در همه رنج سنی به شمار می‌ورد. این شکلات مشهور که در سال 1964 توسط شیرینی پز ایتالیایی تولید گردید، برپایه فندق می باشد و کمتر کسی در جهان پیدا می شود که از طعم لذیذ آن استقبال نکند. این شکلات به قدری شهرت دارد که 5 فوریه را به نام روز نوتلا نام نهادند و اولین سال جشن گرفتن این روز، جمعیت زیادی از مردم دنیا  در آلمان دور هم جمع شدند و به مصرف صبحانه مورد علاقه شان در کنار یک دیگر پرداختند. در ادامه با ما همراه باشید تا در رباطه با این شکلات محبوب صحبت نماییم.

توضیحات شکلات صبحانه فندقی نوتلا

شکلاتی برپایه فندق که محال است با یکبار امتحان آن قادر باشید در برابر آن مقاومت کنید! 13 درصد از این طعم بی‌نظیر از فندق است و همین میزان، حدود یک چهارم فندق جهان را مصرف می نماید.

ترکیبات مورد استفاده در شکلات صبحانه فندقی نوتلا کاملا واضح و مشخص است و نمی‌توان گفت که به دلیل استفاده از ماده ای خارق العاده، این شرکت موفق به دست یافتن به چنین محبوبیتی باشد؛پس دلیل شهرت فراگیر نوتلا چیست؟ راز موفقیت این شکلات محبوب، نحوه تولید هرکدام از مواد تشکیل دهنده آن می باشد که با روشی خاص و با دانشی شگفت انگیز که حاصل سالها آزمایش و خطا می باشد، پدید آمده است.

یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده نوتلا، کاکائو می باشد که شرکت سازنده، این ماده را به صورت مستقیم از مزارع آفریقای جنوبی خریداری می‌نماید. کاکائو های خریداری شده باید مورد آزمایش قرار گرفته و درصورت تائید، قابلیت استفاده در شکلات صبحانه فندقی نوتلا را خواهند داشت.

فندق، که پایه اصلی این شکلات به شمار می رود، از ایتالیا و ترکیه، که اصلی ترن معادن آن در سراسر جهان به شمار می روند، تامین می شود. فندق های خریداری شده نیز پس از انجام آزمایشات فراوان و بررسی های ضروری، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

شکر مورد استفاده در نوتلا، از چغندر قند و نیشکر می باشد و همبن منجر به ایجاد شیرینی متعادل این شکلات شده است. از دیگر مواد مورد استفاده در این شکلات، شیر می باشد. شیر مورد استفاده از بهترین دامداری های جهان گرفته شده و همانند سایر مواد پس از گذر از سد سخت آزمایشات میکروسکوپیک، بیولوژیک و …. تاییدیه استفاده در شکلات صبحانه فندقی نوتلا را خواهد گرفت.

روغن پالم، یکی دیگر از موادی است که در این شکلات خوش طعم مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما به ادعا سران این شرکت، روغن پالم مورد استفاده در نوتلا، تفاوت فراوانی با روغن های پالم معمول دارد.

در این مقاله در رابطه با شکلات صبحانه فندقی نوتلا، یکی از محبوب ترین خوراکی جهان، صحبت کریدم. همان گونه که متوجه شدیم، ترکیبات این شکلات اعم از کاکائو، فندق، شکر، شیر و روغن پالم پس از گذر از سد تمام آزمایشات انجام شده در کارخانه نوتلا، حق استفاده در آن را خواهند داشت. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات شما دررابطه با شکلات صبحانه فندقی نوتلا افزایش یافته باشد.

توضیحات تکمیلی

شکلات صبحانه فندقی نوتلا + وزن 1 کیلوگرم🍫
مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایتالیا

طعم

شکلات

میزان قند

53گرم

مواد تشکیل دهنده

شکر ● روغن نباتی خوراکی ● فندق (13%) ● پودر کاکائو کم چرب (7.4%) ● پودر شیر گاو بدون چربی (6.6%) ● پودر آب پنیر ● امولسیفایر (Letchin – Ins 322). حاوی طعم اضافه شده (ماده طعم دهنده مشابه با طبیعت – وانیلین) اطلاعات آلرژن: حاوی فندق ● شیر سویا.

وزن

1000 گرم

امتیاز کاربران به:

شکلات صبحانه فندقی نوتلا + وزن 1 کیلوگرم🍫(0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش