بازخورد درباره این کالا

شکلات فوندانت نعنایی الوان Elvan

Elvan mint chocolate fondant
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • برند محصول: الوان (Elvan)
  • کشور سازنده: ترکیه
  • طعم محصول: نعنایی + شکلات تلخ و روکشی از شکلات شیری
  • حجم محصول: 1 کیلوگرم

شکلات فوندانت نعنایی نوعی فوندانت است که مغز آن با شکلات تلخ و فوندانت آن از نعناع و سپس با شکلات شیری پوشانده شده است. شکلات فوندانت نعنایی در بسته‌بندی مخصوص خود که ظاهر جذابی دارد برای پذیرایی یا هدیه دادن مناسب می‌باشد. این شکلات با سه ترکیب بی‌نظیر، طعم بسیار خوشمزه‌ای را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

نمایش بیشتر- بستن
آماده ارسال تحویل تا 5 روز کاری
date send
ضمانت اصالت و اعتبار تاریخ مصرف محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه هایپر لینک
209,000 تومان
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

شکلات فوندانت نعنایی الوان Elvan

شکلات فوندانت نعنایی الوان Elvan

یکی از محبوب ترین محصولات برند الوان، محصول فوندانت است که با برند فوندانت به فروش می‌رسد. محصول فوندانت هم به شکلات و هم به آبنبات معروف است. انواع مختلفی از محصولات فوندانت تولید می‌شود. شکلات فوندانت نعنایی نوعی فوندانت است که مغز آن با شکلات تلخ و فوندانت آن از نعناع و سپس با شکلات شیری پوشانده شده است.

شکلات فوندانت نعنایی در بسته‌بندی مخصوص خود که ظاهر جذابی دارد برای پذیرایی یا هدیه دادن مناسب می‌باشد. این شکلات با سه ترکیب بی‌نظیر، طعم بسیار خوشمزه‌ای را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد. این محصول ساخت کشور ترکیه است و از مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه شده است و تحت نظارت استانداردهای بهداشت جهانی می‌باشد.

ترکیبات شکلات فوندانت نعنایی الوان Elvan

فوندانت نعناع (54%): پودر شیر کامل (9.5%)، توده کاکائو، پودر کاکائو، امولسیفایرها (لسیتین آفتابگردان، اسیدهای چرب مونو و دی گلیسیرید)، طعم دهنده (شکلات)، وانیلین، شکر، شربت گلوکز، تنظیم کننده اسید (اسید سیتریک)، طعم دهنده (نعنا). خامه شکلاتی (22%): شکر، چربی گیاهی (پالم).

شکلات تلخ (22%): توده کاکائو، شکر، کره کاکائو، پودر کاکائو، امولسیفایر 9 لسیتین آفتابگردان، پلی گلیسرول پلی ریسینولئات)، نمک، وانیلین.

شکلات شیری (2%): شکر، کره کاکائو، توده کاکائو، پودر شیر بدون چربی (10%)، پودر آب پنیر غیر معدنی (شیر)، کره (شیر)، امولسیفایرها (لسیتین آفتابگردان، پلی گلیسرول پلی ریسینولات)، وانیلین.

هشدار آلرژن: حاوی سویا و محصولات لبنی است. ممکن است حاوی آثاری از تخم مرغ، گلوتن، آجیل و مغزها باشد.

شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

توضیحات تکمیلی

شکلات فوندانت نعنایی الوان Elvan
مشخصات دیگر
برند محصول

الوان (Elvan)

کشور سازنده

ترکیه

وزن

1000 گرم

امتیاز کاربران به:

شکلات فوندانت نعنایی الوان Elvan(0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش