بازخورد درباره این کالا

چای کیسه ای لیپتون YELLOW LABEL بسته 100 عددی

Lipton YELLOW LABEL tea bags, pack of 100
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • برند محصول: لیپتون
  • کشور سازنده: سریلانکا
  • طعم محصول: چای سیاه معطر
  • نوع محصول: چای کیسه ای 100 عددی
  • حجم محصول: 200 گرم
  • شرایط نگهداری: در جای خشک و خنک نگهداری شود
+ اطلاعات بیشتر

چای کیسه ای لیپتون YELLOW LABEL از مرغوب‌ترین مزارع چای و تحت استانداردهای جهانی تهیه شده است و به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری بالای عطر دلپذیر این چای، مورد پسند مصرف‌کنندگان قرار گرفته شده است و به سراسر دنیا عرضه می‌گردد. چای کیسه‌ای لیپتون به دلیل راحتی در تهیه آن، برای استفاده در هر مکان و زمان مناسب می‌باشد.

نمایش بیشتر- بستن
آماده ارسال تحویل تا 5 روز کاری
date send
ضمانت اصالت محصول
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه هایپر لینک
260,000 تومان
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

چای کیسه ای لیپتون YELLOW LABEL بسته 100 عددی

چای کیسه ای لیپتون YELLOW LABEL بسته 100 عددی

چای کیسه ای لیپتون با عطر و طعم فوق‌العاده‌ای که دارد، به‌ویژه در شروع روز، می‌تواند حال و هوای صبح‌گاه شما را بهبود بخشد. همچنین، با توجه به بسته‌بندی‌ 100 عددی، این چای انتخابی اقتصادی برای مصرف روزانه است. این محصول از برگ‌های تازه و مرغوب چای آسام تهیه شده است که کیفیت بالای برگ‌های چای آسام باعث می‌شود تا این چای عطری دلپذیر و لذت‌بخش داشته باشد و می‌تواند لذت نوشیدن چای شما را دوچندان کند.

این ترکیب بینظیر اولین بار 100 سال پیش توسط سرتوماس لیپتون ساخته شد و امروز یکی از پر طرفدارترین برندهای چای در جهان شناخته شده است. لیپتون YELLOW LABEL یا لیپتون با برچسب زرد از سال ۱۸۹۰ تا الآن در حال فروش است. آقای توماس لیپتون اولین نسخه از این سبک از چای را به رنگ قرمز بسته‌بندی کرد، این نمونه در ۱۵۰ کشور جهان به فروش می‌رسد. این چای مخلوطی از بهترین و چندین نوع مختلف است. چای لیپتون YELLOW LABEL هم به صورت خشک و هم به صورت چای کیسه‌ای عرضه می‌گردد. در ایران این اکثر چای کیسه‌ای‌ها را لیپتون می‌نامند، درصورتیکه لیپتون خود یک برند است.

این محصول از مرغوب‌ترین مزارع چای و تحت استانداردهای جهانی تهیه شده است و به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری بالای عطر دلپذیر این چای، مورد پسند مصرف‌کنندگان قرار گرفته شده است و به سراسر دنیا عرضه می‌گردد. چای کیسه ای لیپتون YELLOW LABEL به دلیل راحتی در تهیه آن، برای استفاده در هر مکان و زمان مناسب می‌باشد.

برای تهیه این چای، ابتدا آب جوش را درون یک فنجان بریزید، سپس یک عدد چای کیسه‌ای را درون فنجان قرار دهید تا نوشیدنی خوش‌عطر شما آماده شود. برای تجربه‌ی بهتر، می‌توانید از شیر تازه و کمی عسل نیز استفاده کنید تا طعم و مزه‌ای خاص به نوشیدنی‌تان اضافه کنید. شما می‌توانید چای کیسه ای لیپتون YELLOW LABEL بسته 100 عددی را از سایت هایپرلینک بصورت اینترنتی سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

چای کیسه ای لیپتون

توضیحات تکمیلی

چای کیسه ای لیپتون YELLOW LABEL بسته 100 عددی
مشخصات دیگر
برند محصول

لیپتون

کشور سازنده

سریلانکا

شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک نگهداری شود

وزن

200 گرم

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش